Ozon Tedavisi Nedir?

Üç oksijen molekülün birleşmesi ile ozon gazı ortaya çıkmaktadır. Ve ozon gazı canlı organizmalar ile temas ettiğinde en hızlı şekilde oksijene ve oksijen radikallerine dönüşmektedir. Bu dönüşüm ise vücutta bulunan organizmalar için önemli bir tehdit olarak algılanmakta ve bunun üzerine antioksidan adı verilen bir savunma sistemi oluşmaktadır. Bu sistem ile uyarılan bölgede oksijen açısından zengin bir oluşum ortaya çıkmakta ve bu bölge toksinlerden arındırılmaktadır. Bu uygulamaya genel olarak ozon tedavisi adı verilmektedir.

Ozon gazı güçlü bir kimyasaldır. Bu gazın solunum yolları ile vücuda alınması birçok organ ve doku üzerinden tahribata neden olabilmektedir. Aynı zamanda virüs ve bakteri gibi zararlı birçok organizma üzerinde de oldukça etkilidir. Ozon gazının bu etkisi günümüzde Tekirdağ ozon tedavisi ile medikal alanda farklı birçok tedavi uygulaması yapılmaktadır. Ozon gazının bu etkisi ile yapılan tedavilerde ağrı kesici, iltihap giderici ve bağışıklık düzenleyici olduğu belirlenmiştir.

Ozon Tedavisi Hangi Hastalıklara İyi Gelir?

Ozon tedavisi farklı birçok hastalığın tedavisi aşamasında kullanılmaktadır. En yaygın olarak uygulandığı alanlar enfeksiyon, romatizmal hastalıklar, yaşlanma karşıtı hastalıklar ve post covid hastalıklar için uygulanmaktadır. Tekirdağ ozon tedavisi uygulandığı ve iyi geldiği alanlar şöyledir;
• Fibromiyalji
• Kronik kas yorgunlukları
• Dolaşım sistemi bozuklukları;
• Tip2 diyabet hastaları için diyabet kontrolü,
• Otoimmün bozukluklar ve alerjiler,
• Kronik inflamasyon sonrasında oluşan kas ve iskelet sistemi hastalıkları,
• Romatolojik hastalıklar,
• Kronik viral, bakteriyel ve fungal enfeksiyonlar,
• Kozmetik amaçlı olarak Anti-aging etkili bakım uygulamaları.

Gelişen teknoloji ile birlikte oldukça geliştirilen ve yaygınlaşan ozon tedavisi birçok önemli hastalıkla mücadele eden kişilerin tercihi olmaktadır. Ozon tedavisi kanser, kalp hastalıkları, diyabet, romatizmal eklem iltihabı, hipertansiyon, alzheimer, hepatit, kronik ağrılar, sinüzit, sistit, parkinson, bağırsak iltihabı, migren, kulak enfeksiyonları, diş enfeksiyonları, ürolojik hastalıklar, lyme hastalığı, multipl skleroz, raynaud hastalığı gibi hastalıklarda mücadelede kullanılmaktadır.

Ozon Tedavisinin Yan Etkileri Var Mıdır?

Her geçen gün daha yaygın bir şekilde uygulanan ozon tedavisinin her uygulamada önemli bir başarı düzeyine ulaşması ve yan etkilerinin yok denecek kadar az olması tercih edilmesinin nedenleridir. Bu tedavi yöntemi doğru bir şekilde uygulandığında görülen bir yan etki yoktur. Bugüne kadar yapılan uygulamalarda yan etkilerin görülme nedeni ise çoğunlukla uygulama hataları ve hastanın kapasitesine bağlı olarak yüksek dozda uygulama yapılmasıdır.
Dolayısıyla ozon tedavisinden beklenen etkiyi alabilmek ve yan etkilerle karşılaşmamak için bu uygulamaların uzman hekimler tarafından en doğru şekilde uygulanmalıdır. Tekirdağ ozon tedavisi için Uzman Doktor Zuhal Karakoyun muayenehanesinden hizmet alabilirsiniz.

Tekirdağ ozon tedavisi imkanları

Tekirdağ ozon tedavisi için Uzman Doktor Zuhal Karakoyun tarafından başarılı uygulamalar yapılmaktadır. Yapılan başarılı uygulamalar hastaların yorumları ile en net şekilde gözlemlenmektedir.

Tekirdağ ozon tedavisi için farklı yöntemler uygulanmaktadır. Bu yöntemlerden hangisinin uygulanacağı hastaya ve hedef alınan bölgeye göre değişiklik göstermektedir. Uygulanan her bir başarılı yöntemin sonucunda bu tedavinin insan vücuduna kattığı çok önemli faydalar bulunmaktadır.

Uzman Doktor Zuhal Karakoyun tarafından yapılan Tekirdağ ozon tedavisinin yararları şöyledir;
• Bağışıklık sistemini güçlendirir,
• Enfeksiyon hastalıklarına karşı Vücut direncini artırır,
• Kan dolaşımını hızlandırır,
• Damarları yenileyerek tansiyonun düzelmesini sağlar,
• Kasları gevşetir yumuşatır ve esnekliğini artırır,
• Beyin fonksiyonlarını kuvvetlendirir,
• Kan ve lenf sistemini temizler,
• Depresyon ve sıkıntıya olumlu etkiler sağlar,
• Daha canlı ve gençleşmiş bir cilt sağlar
• Adrenalini okside ederek sakinlik yaratır ve depresyonun önüne geçer.

Tekirdağ ozon tedavisi