Tekirdağ Evde Fizik Tedavi

Fizik tedavi bazen tek başına bir hastalığın çözümü için etkin bir tedavi desteği sağlarken bazen de diğer tedavilere ek olarak destekleyici bir role sahiptir. Son yıllarda çok hızlı bir şekilde gelişen teknolojik ekipmanların da desteği ile çok başarılı sonuçlar ortaya koyan fizik tedavi hizmetleri sağlanmaktadır. Bu hizmetler için özel fizik tedavi kliniklerine ve muayenehanelerinde tedavi seansları düzenlenirken aynı zamanda bazı hastalıkların tedavisi için evde fizik tedavi hizmeti sunulabilmektedir.
Tekirdağ evde fizik tedavi hizmeti ile hastanın ihtiyaçlarına göre belirlemiş ve tamamen ona özel olarak planlanan bir süreç bulunmaktadır. Uzman hekimin belirlemiş olduğu sıklıklarda yapılan terapiler için uzman bir hekim ve deneyimli yardımcı personeller hastanın evine gelerek alması gereken fizik tedaviyi burada uygulamaktadır. Böylelikle hastanın her seans için kliniğe ya da muayenehaneye gelmesine gerek kalmadan, çok düzenli bir şekilde tedavisinin tamamlanması sağlanmaktadır.

Tekirdağ evde fizik tedavinin avantajları nelerdir?

Özellikle hareket kısıtlılığı bulunan ve her bir terapi için bir kliniğe gelirken çok zor aşamalardan geçen hastalar için Tekirdağ evde fizik tedavi hizmeti çok önemli bir adımdır. Bu hizmet sayesinde hastaların kendi evlerinde kendilerini daha güvende hissederek tedavisinin sürdürülmesi sağlanır. Bu sistem birçok hasta için çok önemli avantajları içerisinde barındırmaktadır.
Tekirdağ evde fizik tedavi hizmetinin sağlamış olduğu avantajlar şöyledir;
• Yaşlı ve hareket kısıtlılığı olan hastaların yer değiştirmesine gerek kalmamaktadır.
• Ev konforunda yapılan terapilerde hasta kendini daha güvende hissetmektedir.
• Randevu ve sıra bekleme durumu yoktur. Belirlenen planlama dahilinde terapi gün ve saatlerinde uzman kadro evinizde tedavi için hazır bulunmaktadır.
• Kliniklerde yapılan fizik tedavilerde hastanın gelemediği günlerde tedavide aksamalar yaşanmaktadır. Tekirdağ evde fizik tedavi desteği ile planlanan tedavi programına birebir uygun şekilde tam bir tedavi süreci sağlanmaktadır.
• Hastanelerde yoğun bir hasta akışının olması nedeni ile enfeksiyon riski bulunmaktadır. Evde fizik tedavi ile bu risk ortadan kaldırılmaktadır.
• Alzheimer gibi hastalıklarda ortam değişikliği hastalara iyi gelmemektedir. Evde fizik tedavi ile bu tür riskler bertaraf edilmektedir.
• Evde fizik tedavi uygulamalarında uygulanan tedavi süresince hasta ile birebir ilgilenen bir hekim bulunmaktadır. Tüm seans oldukça verimli geçerek hastaya büyük fayda sağlamaktadır.
Tekirdağ fizik tedavi hizmeti için Uzman Doktor Zuhal Karakoyun ile iletişime geçebilir ve evde fizik tedavi hizmeti alabilirsiniz.

Hangi hastalıklar evde fizik tedavi ile tedavi edilir?

Tekirdağ evde fizik tedavi hizmeti ile birçok hastalığın tedavisi mümkündür. Uzman bir fizyoterapist ve donanımlı ekipmanlar ile yapılan evde Fizik Tedavi sayesinde önemli sonuçlar elde edilebilmektedir. Evde fizik tedavi ile tedavi edilebilen Bazı hastalıklar şöyledir;
• Kas ve bağ yaralanmaları,
• Kalça ve diz protezi ameliyatı sonrası tedavileri,
• Kırık rehabilitasyonu,
• Felç, parkinson ve MS gibi nörolojik rehabilitasyonlardır.

Tekirdağ evde fizik tedavi ücretleri

Tekirdağ evde Fizik Tedavi ücretleri hizmet verilecek olan bölgeye ve uygulanacak olan terapi seans sayısına göre değişiklik göstermektedir. Evde fizik tedavi için hastanın evine ulaşan tedavi ekibi burada gerekli tedavileri yaparak tedavi sürecinin tamamlanmasını sağlamaktadır. Dolayısıyla hastanın evinin bulunduğu konu Fizik Tedavi ücretlerini belirlemede önemli bir etkendir.
Aynı zamanda her bir hastanın fizik tedavi süreci birbirinden farklıdır. Hastanın genel durumuna ve hastalığa göre değişen fizik tedavi süreci evde Fizik Tedavi ücretlerini belirleyen bir diğer etkendir. Bu dinamikler baz alınarak Tekirdağ evde Fizik Tedavi ücretleri hastaya göre belirlenmektedir.
Tekirdağ fizik tedavi merkezi olarak faaliyet gösteren Uzman Doktor Zuhal Karakaya muayenehanesinden gerekli bilgileri alabilirsiniz.

Tekirdağ evde fizik tedavi