Tekirdağ Fizik Tedavi İmkanları

Fizik tedavi uygulamaları kemik ve kas ile ilgili birçok hastalığın tedavisinde kullanılmaktadır. Gelişen teknoloji ile birlikte farklı birçok tedavi yöntemi bulunmaktadır. İnsanların doğuştan gelen ya da sonradan kazandıkları fonksiyonel bozuklukları tedavi edilerek daha kaliteli ve daha rahat hareket edebilir bir yaşam sunabilmek için Tekirdağ Fizik Tedavi imkanları önemli bir yere sahiptir.
Tekirdağ Fizik Tedavi imkanları denildiğinde özel bir muayenehanede verilen hizmetler ile birlikte Tekirdağ sınırları içerisinde evde fizik tedavi hizmeti yer almaktadır. Her yaş grubundan tüm hastalar için Uzman hekimler tarafından farklı tedavi yöntemleri uygulanmaktadır.

Fizik Tedavi Nedir?

Her yaş grubundan insanlarda doğuştan gelen rahatsızlıklar ile birlikte kaza, yaralanma ve travma sonrasında kemik ve kas alanında fonksiyonel bozukluklar ya da kayıplar oluşabilmektedir. Oluşan bu bozukluk ve kayıplar insan yaşamını birinci derecede etkileyen bir sağlık problemi haline dönüşebilmektedir. Bu tür sağlık sorunlarında uygulanan en etkin tedavi yöntemleri fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarıdır. Kişiye göre değişebilen ve gerektiği durumlarda tek başına da uygulanabilen Fizik Tedavi sayesinde insanlar daha kaliteli bir yaşam elde edebilmektedir.
Genel şekli ile fizik tedavi ve rehabilitasyon kas- iskelet ve sinir veya kalp damar sistemlerinde oluşan fiziksel ve fonksiyonel bozuklukların teşhis ve tedavisini içeren bir uzmanlık alanıdır. Tekirdağ fizik tedavi uygulamaları hastaların ağrılarını azaltmak veya yok etmek, fonksiyonel kapasitesini artırmak, Günlük aktiviteleri tekrar kazandırmak ve organ işlevlerini sağlıklı bir hale gelmesini sağlamak amacı ile yapılmaktadır. Farklı birçok alanda kullanılan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon uygulamaları hastalık teşhisinin konulmasının ardından hastanın durumuna göre belirlenen özel bir tedavi programı dahilinde uygulanmaktadır.

Fizik Tedavi İle Hangi Hastalıklar İyileşir?

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon uygulamaları çok geniş bir alanda kullanılmaktadır. bu etkin ve başarılı tedavi yöntemlerinin kullanıldığı belli başlı alanlar;
• Ortopedik hastalıklar,
• Romatizmal hastalıklar,
• Nörolojik ve sinir- kas hastalıkları,
• Metabolik hastalıklar,
• Spor yaralanmaları,
• Akut ve kronik ağrı tedavisi,
• Pediatrik rehabilitasyon,
• Kalp ve akciğer rehabilitasyonu,
• Yaşlı rehabilitasyonu,
• Önleyici tedavi yaklaşımları,
• Doğumsal veya sonradan oluşan eklem veya kemik bozukluklarıdır.
Bu alanlarda yaşanan tüm fonksiyonel bozukluklar ve kayıplar için farklı teknolojik ekipmanların kullanıldığı farklı tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Uygulanan fizik tedavi yöntemleri hastalığın boyutuna göre bazen tamamen iyileştirici bir etkiye sahip olurken bazen de ağrıların azalması yaşam kalitesinin bir nebze olsun geliştirilebilmesini sağlamaktadır.
Tekirdağ fizik tedavi uygulamalarının iyi geldiği hastalıklar şöyledir;
• Nörolojik hastalıklar,
• Felç,
• Sinir sıkışmaları,
• Ortopedik problemler,
• Omuz eklem hastalıkları,
• Kas spazmı,
• Bel ağrıları ve bel fıtığı,
• Boyun ağrıları ve boyun fıtığı,
• Diz, kalça, bel, sırt ve boyun kireçlenmeleri,
• Spor sakatlanmaları sonucu oluşan hareket kısıtlılığı ve bölgesel ağrı,
• Doğuştan gelen omurga eğriliği,
• Kemik erimesi ve Osteoporoz tedavileri,
• Akupunktur,
• Baş ağrıları
• Pozisyon ve duruş bozukluğu,
• Sırt ağrıları,
• Ayak hastalıkları ve ayak bilek eklem rahatsızlıkları,
• El, dirsek ve bilek eklemleri rahatsızlıklarıdır.

Uzman Doktor Zuhal Karakoyun ve Tekirdağ fizik tedavi hizmetleri

Uzman Doktor Zuhal Karakoyun Tekirdağ Fizik Tedavi merkezinde Nörolojik rehabilitasyon, ortopedik rehabilitasyon ve ESWT Tedavi yöntemleri ile hastalara ağrısız ve özgür bir yaşam sunmaktadır. Her yaş grubundan hasta için muayenehane bünyesinde verilen tedavi hizmeti ile birlikte evlerinden ayrılamayan hastalar için evde fizik tedavi desteği sunmaktadır.
Uzman Doktor Zuhal Karakoyun Fizik Tedavi Kliniği'nde;
• Topuk dikeni,